Whitepapers
Als bedrijf kan het lastig zijn om je te onderscheiden van anderen in hetzelfde vakgebied. Door specialistische kennis te delen, laat je zien dat jouw bedrijf een hoge mate van expertise heeft. Maar hoe deel je deze informatie dan vervolgens op je website? Door middel van een whitepaper natuurlijk! Een whitepaper is dé manier om als bedrijf meer autoriteit te krijgen in jouw vakgebied.
Deel jouw expertise
Als bedrijf beschik je over enorm veel specialistische kennis, dus wil je dit ook met (potentiële) klanten delen. In een whitepaper kan je heel diep op een onderwerp in gaan, waardoor je laat zien dat jouw bedrijf deze kennis bezit. Dit beeld wordt nog extra versterkt door het invoegen van grafieken, getallen, en bronnen. Zo zet je jouw bedrijf op de kaart!
Daarnaast geven whitepapers je de mogelijkheid om data te verzamelen van mensen die geïnteresseerd zijn in jouw bedrijf. Op die manier kan je snel warme leads opvolgen, die vaak effectiever zijn dan het volgen van koude acquisitie. Je deelt dus jouw expertise met de doelgroep, en zij delen hun data met jou. Duidelijk een win-win.
Whitepapers schrijven
Het schrijven van een whitepaper is niet zo makkelijk als het lijkt, maar onze ervaren copywriters bij Coster Copy willen je graag een handje helpen. Of als je zelf liever niet schrijft, kunnen wij het werk ook compleet voor je uit handen nemen. Bij Coster Copy schrijven we volledig volgens jouw wensen. Kort en krachtig, of juist uitgebreid met veel bronnen, wij doen het allemaal.
Meer weten over onze whitepapers? Of benieuwd naar een schrijfvoorbeeld? Neem contact op met de copywriters van Coster voor een vrijblijvend advies.